گزارش سایت فيفا از بازي استقلال و بوريرام/ استقلال حریف دندان‌گیر ماتادورهای شرقی

http://u.goal.com/279200/279204_heroa.jpg

دور يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا فردا با انجام چهار ديدار آغاز مي‌شود.سایت رسمی فیفا در گزارشی به تحلیل این دیدار پرداخته است و ان را دیداری متفاوت به نسبت دیدار های دیگر نام برده است.
در اين گزارش درباره بازي استقلال و بوريرام نوشته شده است: در حالي که سه بازي ديگر اين مرحله از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا تا حدودي سخت و دشوار هستند، بازي استقلال و بوريرام به نظر بازي متفاوتي با سه بازي ديگر است. استقلال با دو قهرماني در قاره عملکرد درخشاني در ليگ قهرمانان آسيا داشته است. آبي‌هاي تهران در سال‌هاي 1970 و 1990 توانسته‌اند به قهرماني در اين رقابت‌ها دست يابند. در سوي مقابل حريف تايلندي دومين حضورش را در ليگ قهرمانان آسيا تجربه مي‌کند.

شاگردان امير قلعه‌نويي با قهرماني در ليگ ايران توانستند مجوز حضور در ليگ قهرمانان آسيا را دريافت کنند. در تيم استقلال جواد نکونام نقش محوري دارد و از ارکان صعود استقلالي‌ها بوده است. آرش برهاني نيز در خط حمله وظيفه‌ گلزني را بر عهده دارد. کاپيتان استقلال فرهاد مجيدي 37 ساله است که اميد دارد بتواند اين فصل با استقلال دومين قهرماني خود در تاريخ ليگ قهرمانان آسيا را کسب کند. مجيدي يک بار در سال 2003 زماني که در العين بود، توانست اين جام را فتح کند.

در سوي مقابل بوريرام در گروه خود در اين فصل شگفتي خلق کرد و توانست با کنار زدن مدعيان به عنوان تيم دوم از گروهش صعود کند. آنها در دور مقدماتي با گوآنگ‌ژوي چين، کاشيوا ريسول و اف‌سي سئول همگروه بودند. تايلندي‌ها براي صعود به جمع هشت تيم برتر آسيا موفق شدند بنيادکار ازبکستان را از پيش رو بردارند. اين تيم تحت نظر اسکات کوپر توانسته عملکرد بسيار خوبي داشته باشد. اين سرمربي انگليسي بوريرام را با ترکيبي از بازيکنان تايلندي و اسپانيايي نظير برونو هررو و خسوس بروکال ترکيب کرده است. کاپيتان اين تيم تايلندي سوچائو نوتنوم است.

سايت فيفا در ادامه درباره اظهارنظر اسکات کوپر، سرمربي تايلندي بوريرام نوشته است: کوپر قبل از بازي بوريرام و استقلال درباره‌ اين بازي مي‌گويد: ورزشگاه آزادي ورزشگاه بزرگي است. استقلال تيمي با هواداران زياد است. مي‌دانيم که جو ورزشگاه سنگيني انتظار ما را مي‌کشد اما اگر بتوانيم بازي خودمان را به آنها تحميل کنيم، اين هواداران هستند که در پايان نااميد مي‌شوند. بعضي مواقع تيم‌هايي که هواداران زيادي دارند، بازي کردن در خانه به ضررشان مي‌شود و اميدواريم اين اتفاق در بازي با استقلال رخ دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392 ا 1:19 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.